Сторінка дошкільника

Казкова фізкультура – альтернативний підхід до організації загального рухового режиму в закладі дошкільної освіти

CSC_0096Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради та міський методичний кабінет  надають пріоритетну увагу фізкультурно-оздоровчій роботі в закладах дошкільної освіти міста, сприяють впровадженню в практику роботи альтернативних інноваційних здоров’язбережувальних технологій.  З метою реалізації цього напряму освітньої роботи на базі Полтавського ЗДО №81 для вихователів міста працює консультативний пункт з фізичного виховання дітей дошкільного віку за  інноваційною методикою  Миколи Єфименка «Казкова фізкультура». Ця авторська методика ґрунтується на принципі гармонійного природного фізичного розвитку дітей, в основі якого лежить еволюційний метод засвоєння дітьми восьми основних рухових режимів: від лежачо-горизонтальних положень (лежачи, на чотирьох, сидячи) до вертикалізованих функціонально-тренувальних (лазіння, біг, стрибки).

CSC_0097На заключному занятті консультативного пункту 27.04.2018 був зроблений акцент на особливості організації загального рухового режиму дітей раннього віку. Присутні переглянули, як зразки, ранкову гімнастику пробудження «Муха-Цокотуха», заняття з фізичної культури «Морквинка смачна дає сили сповна!», фізкультурну розвагу «Півник, Квочечка, Курчата розважаються завзято!». В підсумковій частині заходу педагоги обмінялися своїми думками щодо ефективності «Казкової фізкультури», висловили  (під час обговорення та у вихідному анкетуванні) враження від проведеної роботи.

CSC_0098Сподіваємося, рекомендації і ідеї інноваційної методики Миколи Єфименка допоможуть педагогам Полтави організувати повноцінний руховий режим своїх вихованців, що сприятиме гармонійному психофізичному розвитку та оздоровленню дітей дошкільного віку!

 

Семінар-практикум «Гра дошкільника – основний вид діяльності закладу дошкільної освіти»

seminar119 квітня 2018 р. на базі ЗДО № 78 міський методичний кабінет провів епізодичний семінар-практикум «Гра дошкільника – основний вид діяльності закладу дошкільної освіти».  Учасниками були вихователі закладів дошкільної освіти міста, які мають другу та першу кваліфікаційну категорію. На семінарі були розглянуті питання важливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Присутні мали змогу не лише ознайомитися з практичною роботою вихователів, а й поповнити свої знання з організації підготовки та проведення сюжетно-рольової, конструкторсько-будівельної гри.

seminar2Відбулася презентація «Бенефісу однієї гри», під час якої слухачі розробили методичні рекомендації до сюжетно-рольових ігор. Досить цікавим було розв’язання проблемних ситуацій пов’язаних з ігровою діяльністю малюків.

Також обговорені рекомендації щодо проведення з дошкільниками спортивних, конструктивно-будівельних, сюжетно-рольових ігор.

 

Підсумкове засідання клубу професійного спілкування «Ліра»

lira118 квітня 2018 року на базі ПЗДО № 6 відбулося підсумкове засідання клубу професійного спілкування «Ліра» (для музичних керівників) за темою: «Роль інноваційних технологій під час знайомства дітей з митцями (композиторами, художниками)». Метою засідання стало розширення знань педагогів та формування музичної культури дітей дошкільного віку через знайомство з творчістю композиторів та художників різних країн, епох. Музичні керівники закладу презентували заняття для усіх вікових груп, на яких знайомили дітей з творчістю композиторів Е.Гріга, А. Моцарта, перевірили, які знання вони мають про життєвий та творчий шлях, музичні твори, міста, в яких народились митці. Діти передавали свої враження від музичних композицій.

lira3Також присутні познайомилися з методикою раннього музичного розвитку Сергія та Катерини Железнових, характерною ознакою якої є ігрова форма навчального матеріалу, комплексний характер, доступність та практичність виконання, що перетворює заняття з музики на веселу навчальну гру.

Музична розвага«Мрії маленького Моцарта» довела, що головною метою музичного виховання не є  карбування  професійних музикантів, а максимальний і різнобічний розвиток усіх потенційних можливостей дітей дошкільного віку за інноваційною технологією «Виховання таланту» Ш. Сузукі (видатного японського педагога – скрипаля).

lira4Цікавинкою в роботі музкерівників стала презентація «Театру пластики рук» за методикою Т.  Боровик, коли діти після прослуховування твору можуть жестами та мімікою відтворити його зміст.

Підсумком роботи клубу «Ліра» стало усвідомлення того, що перед педагогами залишається важливим завдання – підвести дітей до розуміння, що музика немає кордонів, у своїй красі вона безмежна, і спілкування з нею приносить велике задоволення і радість.

Advertisements