Проекти

Всеукраїнський  експеримент  «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»

У   рамках участі колективу КЗ «Полтавська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів №28» у Всеукраїнському  експерименті  «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»  вчителі  інтегровано  впроваджують медіаосвіту. Змістовним і корисним  був   тренінг  «Визначення медіаграмотності у рамках підготовки до участі освітніх закладів у Міжнародній програмі PISA-2018»,  який відбувся 15 лютого 2018 року в ПООІППО та був організований методистом  центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО Мулікою  Катериною  Миколаївною.

Мета тренінгу – підвищення рівня медіаграмотності, читацької грамотності  з метою підготовки до участі освітніх закладів у Міжнародній програмі PISA-2018; започаткування  поповнення банку завдань для учнів з розвитку медіаграмотності, читацької грамотності.  Слухачі отримали   важливу  й  корисну  інформацію,  ознайомились з актуальними практиками. Зокрема  Коваленко О.П.,  завідувачка відділу  гуманітарних та мистецьких дисциплін ПОІППО, методист  української мови та літератури, представила  тему «Медіаосвіта через призму читацької грамотності». Від  ЗЗСО № 28  у  тренінгу  взяла  участь учитель географії Коваленко О.Г. Вона  провела  методичний колоквіум: «Важливість медіаосвіти в підготовці до дослідження PISA-2018 в Україні».

Учасники мали змогу практично повправлятися із завданнями «PISA», з’ясувати суть медіамеседжу, креолізованого тексту. Учителі школи подякували організаторам.

Міжнародний англомовний проект від Oxford University Press

“Project Competition 2018”

Учні 5 класу Комунального закладу «Полтавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Полтавської міської ради Полтавської області» та вчитель англійської мови Киричок Л.Д. завершили роботу над міжнародним англомовним проектом від Oxford University Press “Project Competition 2018” із застосуванням елементів методики CLIL для розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках англійської мови. До нього мали змогу долучитися школярі віком від 10 до 16 років, створити свій власний кінопроект на цікаві для них теми: життя однолітків, дім, місто, мрії та фантазії, а також порівняти звичаї і традиції України зі звичаями і традиціями Великобританії та представити свої проекти в різних жанрах кіно.

Під час захопливої роботи діти не лише вдосконалювали навички володіння англійською мовою, а й училися працювати в команді, проводити власні міні-дослідження, збирати та опрацьовувати інформацію, малювати ілюстрації, створювати власні кіношедеври та презентувати результати своєї праці. Переглянувши роботи учнів, можна лише по-доброму позаздрити їхній фантазії та креативності.

Тож, чекаємо на результати та бажаємо перемоги в конкурсі!

 

Advertisements